Besöksräknare från April 2008

Vädret i Skälderviken

Väder Skälderviken

fredag, november 28, 2008

Herbalife

Manus – För att få referenskunder
När någon kommenterar produkt resultat eller på annat
sätt kommer in på Herbalife.
- Ja, det helt otroligt. Jag har använt de här produkterna i .... veckor och redan gått ner ….kg
och jag har fått massor av energi och mår jättebra. Men varför undrar du? Känner du någon
som skulle vilja ….?
- Ja, verkligen. Jag skulle själv behöva ….
- Ok, men är du verkligen seriöst intresserad av det?
- O ja, jag har försökt allt och är väldigt intresserad om det verkligen fungerar.
- Då kan jag ordna så att du får en produktpresentation som går igenom allt du behöver veta
om produkterna för att du ska komma fram till om de är något för dig. När du gjort det så
kanske det ändå är något du undrar över och då kanske jag kan svara på det. Jag har ju
använt produkterna ett tag så lite vet jag i alla fall.
Har du Internet? Om jag får din emailadress så ska jag skicka dig ett email med en länk till
presentationen så kan du se på den i lugn och ro. Det tar ca 20 minuter att gå igenom den.
- Ja det låter utmärkt.
- Bra, då skickar jag den till dig när jag kommer hem om en timme så kan vi höras senare ikväll
(eller vad man nu kommer överens om).
Ett alternativ
Om det finns live presentationer tex per telefon som du kan koppla i personen på så är det
väldigt smart att göra det på 3-part. Alltså att du tar med personen in på linjen. Då kan du följa
upp direkt efter presentationen.
Bestäm gärna en specifik tid för när det passar att ni pratar igen så att det inte bara glider iväg. Säg
inte ”Ring mig när du gått igenom…”. Du måste följa upp på en given tid.
Om personen efter att ha gått igenom produktpresentationen är intresserad av att gå vidare, berätta
vilka produkter du använder (det är smart om du själv då använder minst QuickStart med extra F1 och
F3) och rekommendera det. Ju mer du använder desto mer kan du rekommendera.
- Men jag kan koppla ihop dig med den som hjälpt mig att komma igång och som vet allt om hur
du ska kunna få det resultat du vill ha. Jag är ju trots alt ganska ny på produkterna så det kan
vara bra om vi är säkra på att det blir rätt. Eller hur? Är det ok om jag kopplar upp
honom/henne på ett 3-parts samtal?
- Ja absolut. Gör det.
Koppla in sponsor på 3-part.

Inga kommentarer:

Sökruta

Google sökruta

Anpassad sökning

Om mig

Mitt foto
Hej! Mitt namn är Torsten Karlsson, Jag bor i Ängelholm sen 1967, med ett litet avbrott på ett år i Helsingborg. Har drivit ett solskyddsföretag sen 1977 fram till 2003 då Niklas Lindhe övertog rörelsen eftersom jag blev drabbad av en stroke. Har fortsatt i rörelsen som säljare sen jag tillfrisknat. På bilden sitter jag med mitt senaste barnbarn Vicktor som bor i Helsingborg. Vicktor är inte minstingen längre, han och David har fått en lillasyster, hon skall döpas på Lördag den 8/11 förhandsbesked säger att hon skall heta "Sofia Johanna Matilda" vi får väl se på Lördag! Vill du ha kontakt med mig så maila mig på trltrade@telia.com

Bloggintresserade

Länksida, Kolla gärna vad som finns på denna sida!!!

Herbalife

Bannerutbyte

Länksida

MarketShark Automatiska inkomster via den nya webbsidan