Besöksräknare från April 2008

Vädret i Skälderviken

Väder Skälderviken

torsdag, maj 01, 2008

Om Herbalife

Om Herbalife

Herbalife öppnar dörren för förbättrad hälsa och ekonomiskt oberoende

Omfattande produktlinje

Kombinerar det bästa från vetenskapen och naturen

Ingredienser av hög kvalite

Vetenskapligt ledande och hög trovärdighet

Viktkontroll, kosttillskott och kroppsvårdsprodukter

Branschledande kompensationsplan

Erkännande och personlig utveckling

65 länder och 26 år

Fler än en miljon oberoende distributörer

Listat på New York-börsen (New York Stock Exchange)

Medlem av Direkthandelns Förening

Herbalife är i dag ett av världens största näringsföretag inom viktkontroll och hälsa.

Hemligheten bakom framgången är att Herbalife har lyckats kombinera den moderna

västerländska kunskapen om näring och hälsa med den klassiska mångtusenåriga kinesiska

örtkunskapen.

Resultatet är ett enastående produktsortiment för både inre och yttre näring som alla kan ha

nytta av, speciellt om man vill kontrollera sin vikt och uppnå bättre hälsa.

Företaget har funnits i 26 år och har idag verksamhet i 65 länder. Totalt har vi över 50 miljoner

dokumenterat nöjda kunder runt om i hela världen!

Herbalifes produkter kan hjälpa dig bibehålla hälsan, samtidigt som du kontrollerar vikten.

Modern vetenskap har visat att vi måste äta en viss mängd protein för att klara av att gå ner i

vikt.

Därför har Herbalife utvecklat sunda, sojaproteinbaserade produkter med låg fetthalt.

Det är flera läkare och vetenskapsmän som står bakom Herbalifes produkter. Bl. a. dr. David Heber som har skrivit böckerna "LA Shape Diet" och "What color is your diet".

Båda finns att köpa i Sverige på t.ex. Akademibokhandeln. De är dock ännu inte översatta till svenska men är mycket lättlästa.

Även nobelpristagaren i medicin 1998, Dr. Louis Ignarro, finns med i teamet bakom Herbalifes produkter.

Är du intresserad att själv bli distributör för Herbalife

... och få en möjlighet att tjäna extra pengar genom att arbeta hemifrån på egna villkor?

Fyll då i kontaktformuläret på www.herbakicken.com

Denna affärsmöjlighet är tillhandahållen av:

Herbalife Sweden ABBox 556101 31 StockholmSverige
Org. nr.: 556485-4361Företaget innehar F-Skattsedel

Länkar
Herbalife.se

Inga kommentarer:

Sökruta

Google sökruta

Anpassad sökning

Om mig

Mitt foto
Hej! Mitt namn är Torsten Karlsson, Jag bor i Ängelholm sen 1967, med ett litet avbrott på ett år i Helsingborg. Har drivit ett solskyddsföretag sen 1977 fram till 2003 då Niklas Lindhe övertog rörelsen eftersom jag blev drabbad av en stroke. Har fortsatt i rörelsen som säljare sen jag tillfrisknat. På bilden sitter jag med mitt senaste barnbarn Vicktor som bor i Helsingborg. Vicktor är inte minstingen längre, han och David har fått en lillasyster, hon skall döpas på Lördag den 8/11 förhandsbesked säger att hon skall heta "Sofia Johanna Matilda" vi får väl se på Lördag! Vill du ha kontakt med mig så maila mig på trltrade@telia.com

Bloggintresserade

Länksida, Kolla gärna vad som finns på denna sida!!!

Herbalife

Bannerutbyte

Länksida

MarketShark Automatiska inkomster via den nya webbsidan