Besöksräknare från April 2008

Vädret i Skälderviken

Väder Skälderviken

fredag, maj 02, 2008

Vaniljdröm


veckans shake
VANILJ DRÖM

2,5 dl Ica Tropisk bland juice
2 msk Herbalifes F1 Vanilj smak
Tillsätt vatten om du vill ha shaken tunnare

Mixa allt och njut!


Vi vill tacka alla klubbmedlemmar
för en lyckad wellness kväll!

Nästa klubb kväll
Onsdag 23/4 Öppet Hus 19.00-21.00
Tema/Kort föreläsning start kl: 19.15
Kvällens tema:

Herbalife - Företags- och Produktinformation

Ett perfekt tillfälle för dig att ta med en vän som vill veta mer om företaget Herbalife och produkterna

Ingen anmälan behövs, vet du dock att du kommer så meddela oss
gärna hur många ni blir.

Varmt Välkomna!

Siggan och Nanna Nyberg
Dina Wellness Coacher & Oberoende Herbalife Distributörer



Information:

Öppettider för Ängelholms Wellness Punkt
§ Onsdagar kl. 19-21.
Det är öppet hus, så du bestämmer själv vilken tid som passar bäst för dig.
§ 19.00-19.15 Mingel och örtdryck
§ 19.15 varje onsdag har vi ett intressant temainslag/kort föredrag om Wellness på ca 20-30 minuter.
Här är planen att vi även ska bjuda in gästföreläsare vid vissa tillfällen.
§ 20.00 Shake och mingel, tillfälle för scanning mm
§ På dessa klubbkvällar kan du som ännu inte är klubbmedlem fylla i din anmälan och få ditt klubbkort.

Som klubbmedlem får du:
§ Tillfälle att träffa andra kunder, utbyta erfarenheter och få nya tips och idéer.
§ Fördjupande kunskaper inom wellness och hälsa
§ Tillfälle för enskild uppföljning och scanning
§ Tillfälle för inköp av produkter
§ Tillfälle för dig att bjuda med vänner och bekanta som är intresserade av wellness och hälsa
§ Det är helt gratis att gå med i klubben.


Så här tycker några av våra klubbmedlemmar:

”Inspirerande att träffa andra som använder Herbalifes produkter, bra information. En trevlig kväll, ser fram emot kommande träffar”

”Energi, glada skratt, goda råd, gemenskap. Trevligt, goda drinkar. Kvällen var väl förberedd.”

”Inspirerande, trevligt, lite annorlunda kväll.”

”Inspirerande, glada skratt, motivation, inspiration.”

”En hel del intressant. Känner att jag verkligen vill skärpa mig och gå in för att äta produkterna ordentligt nu. Tack för en härlig kväll!”

”Inspiration, vilja ta nya tag.”

”Repetition! Glad samvaro, avbrott i arbetet. Lycka till! Det här kan bli bra. Bra att veta när ni är på plats.”

”Inspiration och entusiasm. En kul, intressant och inspirerande kväll.”

”Mycket nytt. Goda drinkar.”

”God samvaro och skön stämning. Goda shaker och mycket humor. Intressant att höra allas berättelser och resultat.
1000 grattis för en mycket trevlig kväll!”

Välkommen till Ängelholms Wellness Punkt du också!




************************************************
Vaktg. 20 B
262 31 Ängelholm
Sweden
+46 431 256 46
+46 708 98 14 11
+46 709 54 02 60
http://www.viktforandring.nu/
http://www.earn-extraincome.com/
Om du inte vill ha mer information från oss,
skicka ett mail till herbakicken@telia.com

Inga kommentarer:

Sökruta

Google sökruta

Anpassad sökning

Om mig

Mitt foto
Hej! Mitt namn är Torsten Karlsson, Jag bor i Ängelholm sen 1967, med ett litet avbrott på ett år i Helsingborg. Har drivit ett solskyddsföretag sen 1977 fram till 2003 då Niklas Lindhe övertog rörelsen eftersom jag blev drabbad av en stroke. Har fortsatt i rörelsen som säljare sen jag tillfrisknat. På bilden sitter jag med mitt senaste barnbarn Vicktor som bor i Helsingborg. Vicktor är inte minstingen längre, han och David har fått en lillasyster, hon skall döpas på Lördag den 8/11 förhandsbesked säger att hon skall heta "Sofia Johanna Matilda" vi får väl se på Lördag! Vill du ha kontakt med mig så maila mig på trltrade@telia.com

Bloggintresserade

Länksida, Kolla gärna vad som finns på denna sida!!!

Herbalife

Bannerutbyte

Länksida

MarketShark Automatiska inkomster via den nya webbsidan