Besöksräknare från April 2008

Vädret i Skälderviken

Väder Skälderviken

tisdag, april 29, 2008

För ett optimalt resultat

Bra produkter för dig som tränar

Se våra beställningsvillkor för information om hur du beställer.
Formula 1 -
Proteinshaken Formula 2 -
Multivitaminkomplex Formula 3 -
Personifierat proteinpulverFibrer & Örter
Nutrition ActiveCell-U-Loss
Herbalifeline Rose Ox Niteworks
Kosttillskott Proteinsnacks Aloejuice Thermojetics Örtdryck på Grönt te
Liftoff™ - En ny brusande energidryck.
Upp



För ett optimalt resultat

Ett grundprogram för dig som tränar kan liknas vid att du ska ge dig ut på en långtur med bilen:
du måste tanka innan du kör
kör du långt måste du tanka igen innan du kommit fram
när du kommit fram kan det vara bra att se till att tanken är fylld inför nästa färd och att spolarvätska och olja finns i tillräcklig mängd

Översatt till intag av Herbalifeprodukter blir det så här:

Tankning innan du kör iväg: 30-45 minuter innan träningspasset tar du en proteindrink som du blandar med juice, två matskedar Formula1 proteinpulver och två matskedar Formula3 personligt proteinpulver.

Juicen ger dig den typ av energi som gör att du kommer igång direkt och proteinet gör att du orkar genomföra passet

Tankning under färden: när du kommit igång med ditt träningspass är det viktigt att hålla vätskenivån uppe och börja dricka innan du känner dig törstig.

Om du missar att dricka kan du få huvudvärk efteråt och dessutom få onödig trötthet, eftersom cellerna känner sig uttorkade.

Drick gärna var 15:e minut och då vanligt vatten där du blandar en matsked Aloekoncentrat per liter.

Ta gärna i en halv tesked örtte också.

Aloen gör det lättare att dricka mycket utan att vattnet känns som en klump i magen och örtteet har en uppiggande effekt.

Beroende på ansträngning bör du dricka mellan en halv och en liter vatten i timmen.

Om ditt träningspass är längre än en timma kan du fundera på att blanda vatten med proteinpulver, för att fylla på drivmedelsdepåerna.

Ett alternativ är att ta en Proteinbar – en utmärkt källa till energi, som dessutom är god.

Direkt efter passet – senast 20 minuter efter att du slutat – blandar du en proteindrink med juice och två matskedar Formula1 samt 2 matskedar Formula3, precis som innan.

Det är nu du "kör fram byggmaterialet" och påbörjar reparationen.

Ta gärna en Cell-U-Loss och en RoseOx också.

Den förstnämnda ser till att vätskebalansen i cellerna förblir rätt om Du skött ditt drickande som du ska under passet och den andra ser till att hålla mängden s k fria radikaler på en lagom nivå.

Och det gör att du med stor sannolikhet slipper stelhet senare.

Efter omkring en till en och en halv timma tar du återigen en proteindrink, denna gång blandad med sojamjölk, vanlig mjölk eller fil/yoghurt.

Återigen två matskedar vardera av Formula1 och Formula 3. Nu behöver du inte det socker som direkt efter passet är så viktigt för att starta reparationsprocessen.

Men du behöver mer "byggmaterial" så att du vid nästa pass startar på en högre nivå och slipper träningsvärk och stelhet.

Nu kan det vara på sin plats att ta Herbalifeline, som bland många goda effekter kan hjälpa idrottaren med att förhindra stelhet i lederna.

För mer detaljer – prata med din personlige Herbalifecoach, så får du hjälp att skräddarsy måltiderna för just ditt behov!

Även i Herbalifes månatliga nyhetsbrev hittar du mycket intressant läsning.
Upp


Liftoff och idrott

Här berättar Dan Ince, en 22-årig vindsurfare från Storbritannien, om sina erfarenheter med Liftoff™ och andra Herbalifes produkter för att förbättra sina idrottsresultat (Ur Herbalife Today 144):

”I juli 2006 träffade jag Herbalifedistributörerna Dawn ochPeter Tindall när de hade en aktivitet för Liftoff™ energidryckpå min arbetsplats.

Jag provsmakade drycken och fick dessutom veta att ett näringssystem från Herbalife® skulle kunna hjälpa till att förbättra mina prestationer som idrottare.

Det här väckte min nyfikenhet, eftersom jag just då var på jakt efter produkter som skulle kunna hjälpa mig att gå på max varje gång!

Eftersom jag samma helg skulle delta i en nationell windsurfingtävling köpte jag en ask med Liftoff™ tabletter att ta med mig.

Under tävlingen drack jag Liftoff™ energidryck före varje deltävling och jag åt även Proteinsnacks.

Och jag kunde verkligen notera att det gjorde stor skillnad – efter dagens tävlingar hade jag tagit hem en fin förstaplats!

Efter bara en månads användning av Herbalifes®produkter upptäckte jag att min fysik hade förändrats.

Dessutom lyckades jag bibehålla hög intensitet underhela träningspassen samtidigt som återhämtningen gick snabbare – allt det här är viktiga saker när man tränar windsurfing på hög nivå."

Inga kommentarer:

Sökruta

Google sökruta

Anpassad sökning

Om mig

Mitt foto
Hej! Mitt namn är Torsten Karlsson, Jag bor i Ängelholm sen 1967, med ett litet avbrott på ett år i Helsingborg. Har drivit ett solskyddsföretag sen 1977 fram till 2003 då Niklas Lindhe övertog rörelsen eftersom jag blev drabbad av en stroke. Har fortsatt i rörelsen som säljare sen jag tillfrisknat. På bilden sitter jag med mitt senaste barnbarn Vicktor som bor i Helsingborg. Vicktor är inte minstingen längre, han och David har fått en lillasyster, hon skall döpas på Lördag den 8/11 förhandsbesked säger att hon skall heta "Sofia Johanna Matilda" vi får väl se på Lördag! Vill du ha kontakt med mig så maila mig på trltrade@telia.com

Bloggintresserade

Länksida, Kolla gärna vad som finns på denna sida!!!

Herbalife

Bannerutbyte

Länksida

MarketShark Automatiska inkomster via den nya webbsidan