Besöksräknare från April 2008

Vädret i Skälderviken

Väder Skälderviken

lördag, april 19, 2008

Träning och Välbefinnande
Introduktion för dig som tränar
Herbalife och du - en vinnande kombination
Oavsett på vilken nivå du tränar så har du ett mål, att vinna.
Det kan vara att vinna de stora tävlingarna eller att vinna över dig själv genom att uppnå ett visst resultat.
Under din strävan mot resultat så utsätts kroppen för stora påfrestningar.
Det är därför viktigt att du ger din kropp bästa möjliga näring för att du ska uppnå bästa möjliga resultat.
Ekvationen är enkel: Det du stoppar in avgör vad som som kommer ut.
Får du genom den mat du äter idag i dig allt din kropp behöver på daglig basis med hänsyn taget till dina vardagliga aktiviteter och din träning?
Om svaret är nej eller om du är osäker på svaret bör du gå vidare på den är sidan för att läsa mer om hur du på ett enkelt sätt kan garantera din kropp maximalt näringsintag och prestation.
Vi har exakt vad du behöver för ett optimalt resultat.
Det kan inte vara enklare än en välsmakande proteindrink full av näringsämnen och mellanmål fulladdadade med protein och andra kompletterande näringsämnen.
Och ändå, trots att det är så enkelt, så är det avancerad högteknologisk matersättning som har genomgått många års forskning och utveckling för att slutligen bli den perfekta näringen för elitidrottare och andra fysiskt aktiva>




















Inga kommentarer:

Sökruta

Google sökruta

Anpassad sökning

Om mig

Mitt foto
Hej! Mitt namn är Torsten Karlsson, Jag bor i Ängelholm sen 1967, med ett litet avbrott på ett år i Helsingborg. Har drivit ett solskyddsföretag sen 1977 fram till 2003 då Niklas Lindhe övertog rörelsen eftersom jag blev drabbad av en stroke. Har fortsatt i rörelsen som säljare sen jag tillfrisknat. På bilden sitter jag med mitt senaste barnbarn Vicktor som bor i Helsingborg. Vicktor är inte minstingen längre, han och David har fått en lillasyster, hon skall döpas på Lördag den 8/11 förhandsbesked säger att hon skall heta "Sofia Johanna Matilda" vi får väl se på Lördag! Vill du ha kontakt med mig så maila mig på trltrade@telia.com

Bloggintresserade

Länksida, Kolla gärna vad som finns på denna sida!!!

Herbalife

Bannerutbyte

Länksida

MarketShark Automatiska inkomster via den nya webbsidan